måndag 22 september 2014

Hänger i havet
Hoppas det inte blir ngt fel på cykelnavet
Sitter på botten bland firrar och ålar
Ibland jag glittrig eyeliner målar
Här är mina babes i motljus på en picknick innan studnetiiii <3 it was very najs and lovleyy
Här är jag och Amanda sista gången vi sågs innan hon drog till Gottis, saknar henne som en RÖV :/ ;(
En gång bestämde jag mig för att a bloppis(som i ch för sig inte blev av- maybe i the FuTUre?) och Amanda var såhär charmig och go!
Här är Amanda när hon peppade mig inför att jobba på förskolan <3<3<333<33
Här är vi coola på hennes 90´sPaRRRTAY galej <3
Här hänger vi in ma master-bed, coola
Ännu mer coola samt suddiga på Norrbyskär m *TEMA* Destiny's Child
När vi hade bettat om vilka artister som skulle va m på Allsång på skansen och Amanda gissade rätt????? så jag blev skyldig en middag så jag gjorde crazy god tapas

Bjuti påväg till ABBAfest!! obs om ni tkr hon e svetti i sitt face så var d typ 45 grader ute, don't judge
Vi var på UxU!!
Å Agnes å Klara fotobombade *gör casually P-smiley m tungan ovetandes om bakgrunden*
Var på trästock och Amanda fick ngt i  ögat?? ;(;(;(;( ögonen?

Lekte med en bubbelmaskin och lisa va sur :(

Såg vårat favvoband live <3

Hängde på playan

Var suddiga på en tråkig fest- vi roade i alla fall varanda :::::::::)

balla brudar bustar bra moves brevid mitt gigantiska finger.
Provade snus för första gången tilsammans!! Amanda ser nöjd ut. Jag ser rädd ut.
Här är vi: kaxiga på båten! Och jag tittar: inte in i kameran.

Vi hänga massa i sommar och d va fan BÄST, vi var typ varandras livscoacher samt hade _ALLTID_ roligt tilsammans!!! Saknar dig massa<3 lev livet på Gottis så ska jag gör mitt bäst för å komma och hälsa på!!









2 kommentarer:

  1. Så fint blogginlägg!!!!

    SvaraRadera
  2. omg!!!!!!!!! alltså detta blogginlägg är typ d finaste jag sett!!!!
    haha so swetty påväg till abbafestn!!!
    miss u x100000000<3

    SvaraRadera