tisdag 16 oktober 2012

Det vore najs med en...

 KOJA- Bara krypa in i en mysig koja men en fin vän eller pojke skulle inte vara helt fel

 FESTIVAL- En sista ute-festival innan snön kommer,tyvärr too late for that eftersom det snöade när jag cyklade hem idag

LÄGENHET- Typ en gemensam lägenhet men en massa kompisar! Ibland vill man bara inte åka hem, alltså inget ont mot min familj-love you guys men tänk vad smart! Dessutom ett bra fest-ställe!

 ???- Vet inte vad det här är för ställe, förmodligen ett café men kolla bara på ljuskronorna i taket!! F i n a

ATELJÉ- Tänk att åka till någon ateljé och bara måla, för det är nice att uttrycka sig genom konst (fast jag är inte så bra på att måla med det är roolit) 


Sista bilden är härifrån resten vet jag icket! 

Ha en fortsatt trevlig vecka allesammans!


uppdate- kopplade nyss den här bloggen till facebok och känner mig naken och exposed... jag är typ inte skapt för den teknik-välrd vi lever i.. menmen jag överlever


2 kommentarer:

  1. Fint blogginlägg, me likey mucho. Och du är redo för allmänheten.

    SvaraRadera