fredag 3 augusti 2012

Denna(oj, göteborgssmittad?) veckan har jag börjat jobba! Jag och Hanna jobbar på IFK med att städa, kratta ogräs osv osv. Det har gått bra! Utom en liten incident som skedde igår...

På jobbet skulle jag och Hanna cykla iväg för att rensa ogräs. Så vi börjar cykla med varsin ogrässkrapa(?) i handen... Plötsligt lyckas jag att vrida in min ogrässkrapa mellan hjulen och liksom tippar ut i gräset! Gräset kommer mot mig i en väldig fart men jag lyckas ta emot mig med händerna.. åh vad bra tänkte jag  TILLS jag kände en stickande känsla i händerna... Jag inser till min förskräckelse att jag landat i en massa brännässlor, Tjohoo!  Ja ja Hanna skrattade så hon kiknade, kul att man kan göra någon glad i alla fall!


Förresten har jag klippt mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar